SØN of Barberians to duńska marka skierowana do młodych ludzi i odpowiadająca na potrzeby młodej, często problematycznej skóry. Zanieczyszczenie środowiska, stres, brak czasu związany z mnóstwem zajęć, czy niewłaściwa dieta wpływają negatywnie na wygląd skóry. Jej stan odgrywa dużą rolę w odbiorze młodego człowieka przez samego siebie oraz w relacjach społecznych. Dlatego też ojcowie nastoletnich synów, Ulrik Larsen i Peter Madsen postanowili dać młodemu pokoleniu realne wsparcie, tworząc produkty wysokiej jakości o „czystych” składach, skuteczne w działaniu i praktyczne w użyciu. Dbając więc o przyszłość młodych pokoleń i planety stworzyli produkty z ekologicznych surowców, które mają za zadanie łagodzić problemy młodej skóry i przywrócić jej zdrowy wygląd, bez negatywnego wpływu na środowisko.
MISJA MARKI
Marka SØN of Barberians została zbudowana z idei i chęci jej założycieli pozostawienia czegoś następnym pokoleniom. Chodziło przede wszystkim o przekazanie wartości życia w duchu EKO, realne wsparcie startu w dorosłe życie i współpracę w ramach relacji „tata i syn”- obaj założyciele marki są ojcami, a ich synowie mają niewiele ponad dwadzieścia lat. Wszyscy czterej mieli realny wpływ na powstawanie produktów marki, czerpiąc z doświadczenia starszego pokolenia oraz kreatywności „świeżych” umysłów i potrzeb młodych ludzi. Dzięki temu powstała dopasowana dla młodej skóry oferta pielęgnacyjna, stworzona w poszanowaniu człowieka i środowiska.
SKŁAD I OPAKOWANIA
Wszystkie produkty wytwarzane są z ekologicznych surowców. Naturalne, wegańskie formuły zawierają organiczne składniki, a opakowania nadają się do ponownego przetworzenia, ponieważ powstały z biodegradowalnej trzciny cukrowej.
Nie znaleziono produktów spełniających podane kryteria.