✔ Bezpłatna dostawa od 199 zł        ✔ Prezent do każdego zakupu       ✔ Pomoc w doborze pielęgnacji

Zwroty i Reklamacje

ZWROTY I REKLAMACJE

ZWROTY

Każdemu naszemu Klientowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów.

Termin odstąpienia od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od momentu otrzymania produktu, a do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

W tym celu należy poinformować nas o chęci odstąpienia od umowy sprzedaży drogą mailową na adres [email protected], wysyłając do nas oświadczenie

FORMULARZ DO POBRANIA

razem z zakupionym towarem.

Niezwłocznie po otrzymaniu przez Rawbeautyhouse.pl informacji o odstąpieniu od umowy potwierdzimy Ci e-mailowo otrzymanie oświadczenia.

W przypadku odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą.

Po otrzymaniu zwracanych towarów dokonamy zwrotu kosztów na wskazane konto bankowe. Zwracamy pełen koszt towarów. Zwracający ponosi koszty odesłania zwracanych produktów do nas.

Zwrotu kosztów dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że została wyrażona zgoda na inne rozwiązanie.

Uwaga! Opakowania zwracanych kosmetyków muszą być nienaruszone, a sam produkt nie może być używany – zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.).

Więcej informacji o zwrotach znajdziesz w REGULAMINIE

REKLAMACJE

RawBeautyHouse.pl ma obowiązek dostarczyć towar wolny od wad.

Reklamacje dotyczące świadczenia usług drogą elektroniczną przez Rawbeautyhouse.pl lub dotyczące zakupionych towarów można składać:

  • pisemnie na adres Sprzedawcy: Beauty Cosmetic Concept s.c., ul. Skarbka z Gór 132H/8,03-287 Warszawa,
  • mailowo na następujący adres e-mail: [email protected] 
  • lub za pomocą formularza udostępnionego w zakładce "KONTAKT"

Prosimy o podanie w składanej reklamacji numeru zamówienia oraz danych kontaktowych Kupującego, umożliwiających rozpatrzenie reklamacji i udzielenie odpowiedzi na złożoną reklamację oraz opis zdarzenia będącego podstawą reklamacji.

Prawo do złożenia reklamacji przysługuje w przypadku stwierdzenia:

  • wad fabrycznych produktu;
  • uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie dostawy, przy czym w razie stwierdzenia przez Klienta uszkodzenia produktu podczas transportu, Klient zobligowany jest do sporządzenia w obecności kuriera protokołu szkody, gdzie dokładnie opisze wadę przesyłki;
  • niezgodności produktu z produktem zawartym w zamówieniu.

Sklep weryfikuje zasadność reklamacji i informuje mailowo Klienta o decyzji. W przypadku uznania reklamacji, produkt uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe, na przykład z powodu jego wyczerpania, sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za bezzasadną, sklep ustala z Klientem mailowo czy zakupiony produkt zostanie odesłany przez Klienta na jego koszt.

Aby dokonać reklamacji produktu, należy wysłać do nas reklamowany produkt wraz z oświadczeniem.

FORMULARZ DO POBRANIA

Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.

Więcej informacji o reklamacjach znajdziesz w REGULAMINIE

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl, powered by Shoper.