✔ Bezpłatna dostawa od 169 zł        ✔ Próbki do zakupów       ✔ Pomoc w doborze pielęgnacji

 

Ecooking to bezkompromisowa pomoc w walce z problemami skóry. Naturalna, wegańska pielęgnacja skóry powstała w Danii w 2015 roku, a jej założycielką jest Tina Søgaard, której głównym założeniem jest zapewnienie luksusu skórze i dostarczenie tych składników, których potrzebuje dla uzyskania pożądanego efektu. Zmarszczki, utrata jędrności, brak nawilżenia, zaczerwienienia czy trądzik - nie ma wyzwania, którego nie podejmie się marka Ecooking. Zgodnie z myślą Tiny, każdy zasługuje na dobre samopoczucie, co wiąże się ze zdrową i dobrze odżywioną skórą.

MISJA MARKI

Misją Ecooking jest tworzenie produktów, które działają i które są rozwiązaniem dla różnych potrzeb skóry. Taka idea przyświecała Tinie Søgaard od momentu, kiedy zaczęła tworzyć produkty dla siebie. Jej skóra potrzebowała szybkiego ratunku z powodu osobistego kryzysu Tiny, który widocznie odbił się na kondycji jej wrażliwej skóry. Stała się bardziej „zmęczona” i „szara”, a w związku z szybką utratą wagi, zaczęła również tracić elastyczność i napięcie. Wtedy Tina zdecydowała się wziąć sprawy w swoje ręce i w swojej kuchni stworzyła siedem pierwszych produktów, które stały się doskonałym rozwiązaniem w walce z problemami jej skóry: Mleczko oczyszczające, Tonik do skóry, Super serum, Krem na dzień, Krem na noc oraz Peeling Mask i Multi Oil. Dzięki swojemu ponad 20 letniemu doświadczeniu w branży kosmetycznej dokładnie wiedziała jakie składniki potrzebne są do stworzenia najskuteczniejszych formuł. W krótkim czasie zobaczyła pierwsze widoczne rezultaty, a domowe produkty szybko stały się popularne wśród rodziny i przyjaciół, którzy zaczęli prosić o konkretne rozwiązania na ich problemy ze skórą.

MOTTO MARKI

Każdy produkt musi rozwiązywać konkretne problemy skóry i zawierać możliwie jak najwięcej naturalnych i organicznych składników.

CO WYRÓŻNIA ECOOKING?

Produkty powstają w poszanowaniu człowieka i środowiska, a ich jakość potwierdzają otrzymane certyfikaty i międzynarodowe nagrody. Opracowywane receptury są niezwykle proste, ale również niezwykle skuteczne. To, co z pewnością wyróżnia markę to przejrzystość komunikacyjna. Nazwy kosmetyków są proste i nieskomplikowane, a etykiety zawierają wszystkie kluczowe informacje, o których konsument powinien wiedzieć przed zakupem kosmetyku. Standardy marki to:

•Wyselekcjonowany skład, bogaty w antyoksydanty i witaminy

•Składniki o bioaktywnym działaniu na skórę

•100% czyste naturalne i organiczne oleje

•100% naturalne olejki eteryczne i ekstrakty zapachowe

•W 100% bez parabenów

•100% wegańskie (jedynie w balsamach Multibalm i Balsam do ust stosowany jest naturalny wosk pszczeli)

Marka stosuje również zasadę zero waste - produkty nie posiadają kartoników zewnętrznych, a opakowania nadają się do ponownego przetworzenia.

CERTYFIKATY PRODUKTÓW

Ecooking

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl